I denne artikel:
-
Download programmet:
Installationen findes i 3 typer filer:, som du kan downloade her.
-
Start installationen
-
Næste
-
Installer
-
Afslut
Programmet start op automatisk.
Her skal du have dit lokalnummer klar (Modtaget via mail) samt Licens nøgle
Nu du logget ind og her kan se hvilke integrationer du har adgang til.
Tryk på den enkelte integration og login med brugernavn / adgangskode
(Præcis som du gør på webbrowser).
Eks. Hubspot angiver du brugernavnet / mail til applicationen
Når du logget ind i integrationerne er Voipcube kørende.
Voipcube ligger nede i din proceslinje og starter automatisk op.
Der er personlige indstillinger:
>
Hubspot
For at lave integration til Hubspot, skal du følge den vedhæftet guide. (Her)
Når du har gjort det skal du oplyse os følgende:
- Token
- Portal ID
Zendesk
For at lave integration til Zendesk, skal du følge den vedhæftet guide. (Her)
Når du har gjort det skal du oplyse os følgende:
- Client ID
- Client Secret
- Domain
SuperOffice
For at lave integration til salesforce, skal du følge vedhæftet guide.
You need to send an email to appdev@superoffice.com and request the Dstny VoIPcube (0623f0075e3c834c1c9d7c771f971f2e) superoffice app to be added on your account, CustXXXX
Hvor CustXXXX er deres ID hos SuperOffice - de kan se det i URL'en de tilgår SuperOffice på, f.eks. ser vores sådan her ud:
Eks. https://online1234.superoffice.com/Cust1234/
Når du har gjort det skal du oplyse os følgende:
- ID (CustXXXX)
- Hvad der står foran .superoffice i URL'en (i eksempel "online1234")
Salesforce
For at lave integration til salesforce, skal du følge vedhæftet guide. (Her)
Når du har gjort det skal du oplyse os følgende:
- Client ID
- Client Secret
- Domain
Topdesk
For at lave integration til Topdesk, skal du følge vedhæftet guide. (Her)
Når du har gjort det skal du oplyse os følgende:
- Host
- Username
- Password
FreshDesk
For at lave integration til Freshdesk, skal du følge vedhæftet guide. (Her)
Når du har gjort det skal du oplyse os følgende:
- Domain
- Api Key
Dynamics 365 Dataverse
For at lave integration til Dynamics 365 Dataverse, skal du følge vedhæftet guide. (Her)
Når du har gjort det skal du oplyse os følgende:
-
ClientID
-
ClientSecret
-
Domain (FQDN)
Dynamics 365 Business Central
For at lave integration til Dynamics 365 Business Central , skal du følge vedhæftet guide. (Her)
Når du har gjort det skal du oplyse os følgende:
-
ClientID
-
ClientSecret
-
Token Endpoint + Auth. endpoint
- Company Name
- Tenant ID
- Enviroment Name
ODOO
For at lave integration til Odoo, skal du følge vedhæftet guide. (Her)
Når du har gjort det skal du oplyse os følgende:
-
Domain
-
Username
-
API key
Efficy
For at lave integration til Efficy, skal du følge vedhæftet guide. (Her)
Når du har gjort det skal du oplyse os følgende:
- Domain
- Api Key
Visma
For at lave integration til Visma, skal du følge vedhæftet guide. (her)
Når du har gjort det skal du oplyse os følgende:
- Enterprice ID
- API-KEY
- API-SECRET
Microbizz
For at lave integration til Microbizz, skal du følge vedhæftet guide. (her)
VIGTIGT : For at Microbizz-integrationen fungerer korrekt, skal telefonnumre være registreret med en landekode. Sørg derfor altid for at inkludere landekoden, når du opretter eller opdaterer et nummer i systemet. |
Når du har gjort det skal du oplyse os følgende:
- ApiKey
- Username
- Password
- ContractNumber
- HostDomain
Pipedrive
For at lave integration til Visma, skal du følge vedhæftet guide. (her)
Når du har gjort det skal du oplyse os følgende:
- CustomerDomain
Kommentarer
0 kommentarer
Artiklen er lukket for kommentarer.