I denne artikel:
Hvad er et "eSIM til SmartWatch"-abonnement?
"eSIM til Smartwatch" abonnement er en tjeneste, der muliggør brugen af eSIM-teknologien på dit smartwatch, såsom Apple Watch og Samsung ur. Dette abonnement giver dig adgang til mobilnetværket direkte fra dit smartwatch uden behov for et fysisk SIM-kort. Med denne tjeneste kan dit smartwatch dele det eksisterende mobilabonnement fra din mobiltelefon, så du kan foretage opkald, sende beskeder og bruge data direkte fra uret uden at være afhængig af din telefon.
Kan jeg bestille et eSIM til mit Samsung Watch?
Ja, det er nu også muligt at bestille eSIM til dit Samsung Watch.
Kan jeg få et "eSIM til SmartWatch"-abonnement til alle Apple Watches?
"eSIM til Smartwatch" er tilgængeligt for Apple Watch 3 eller nyere med indbygget eSIM og den seneste version af WatchOS. For at bekræfte tilstedeværelsen af integreret eSIM i uret, kig efter en rød ring eller cirkel på den lille drejeskive på uret.
Du kan også kontrollere om du har følgende ikon under kontrolcenter (tryk på sideknap).
Er alle iPhones kompatible med Apple Watch?
eSIM til Apple Watch kræver at din iPhone er model 6s eller en nyere model, og at telefonen har iOS 13 eller en nyere version.
Hvilke Samsung Watch virker med eSIM?
eSIM til Samsung Watch fungerer til Samsung Galaxy med Android 8 eller nyere. Uret skal være Watch 3 eller nyere samt være cellular understøttet (eSIM).
Hvordan bestiller jeg et "eSIM til Smartwatch"-abonnement?
Du skal bestille "eSIM til Smartwatch-abonnementet" gennem Watch-appen på din iPhone. Appen er allerede forudinstalleret på din telefon, så du behøver ikke besøge App Store for at downloade den.
Når du har et Apple Watch, kan du parre det med din iPhone direkte fra Watch-appen.
Til Samsung Watch skal du blot have appen Wearable installeret, som hentes fra Google play.
VIGTIGT : Bestilling af eSIM til Smartwatch, kræver forud indgået aftale med virksomhedens telefoniansvarlige herom.
Ved accept af handelsbetingelserne, bekræfter bestiller, at der er indgået aftale om bestilling, med virksomhedens telefoniansvarlige.
Det er ikke muligt at annullere bestilling af eSIM til Smartwatch, da ordren gennemføres umiddelbart efter bestilling. eSIM til Smartwatch kan opsiges med et varsel på løbende måned plus 1 måned.
Hvordan installerer jeg eSIM på Apple Watch?
Se vores artikel her.
Mere information findes på Apples egne hjælpesider
Hvordan installerer jeg eSIM på Samsung Watch?
Se vores artikel her.
Hvad skal jeg gøre hvis noget går galt i installationsprocessen?
Hvis noget går galt i installationsprocessen, bedes du rapportere fejlen til kundeservice, dette gør du ved at trykke på knappen "Fejlet - kontakt kundeservice". Dit mailprogram åbnes herefter og du skal nu blot sende mailen til kundeservice. Mailen indeholder information om hvor i installationsprocessen fejlen opstod.
Vi kontakter dig hurtigt muligt derefter, når fejlen er løst.
Hvorfor kan jeg ikke indstille mobildata på min App?
Det kan skyldes at du ikke har et Apple Watch med indbygget eSIM.
For at bekræfte tilstedeværelsen af integreret eSIM i uret, kig efter en rød ring eller cirkel på den lille drejeskive på uret.
Alternativ kan du kontrollere om du har følgende ikon under kontrolcenter (tryk på sideknap) .
Har du ingen af delene så har uret ikke indbygget eSIM.
Hvis du har kontrolleret ovenstående, og du stadig ikke kan indstillet mobildata, så genstart din telefon.
Hvis det fortsat ikke vises, kontakt kundeservice.
Får mit SmartWatch tildelt sit eget nummer ved køb af "eSIM til Smartwatch"-abonnement?
Nej, uret får ikke tildelt sit eget nummer ved køb af "eSIM til Smartwatch"-abonnement.
Telefon og ur deler det samme telefonnummer og mobilabonnement.
Er det muligt at foretage opkald mellem mit SmartWatch og mobilen?
Nej, det er ikke muligt at foretage opkald mellem de to enheder, da ur og mobiltelefon har samme telefonnummer.
Er det muligt at anvende "eSIM til Smartwatch"-abonnementet i udlandet?
Ja, du kan sagtens bruge eSIM til Smartwatch i udlandet, selv uden din mobiltelefon i nærheden. Det kræver dog, at mobiltelefonen, som uret er forbundet til, allerede har været tilsluttet internettet i det pågældende land. Efterfølgende behøver du blot have dit ur med dig.
Fungerer mit SmartWatch stadig, hvis mobiltelefonen er slukket?
Du har stadig mulighed for at foretage opkald og bruge data direkte fra uret, men du vil ikke modtage almindelige sms-beskeder. Dog kan du fortsat benytte iMessage-funktionen på iPhone.
Hvordan overfører jeg mit ur til en anden mobiltelefon?
Når du flytter indhold fra en iPhone til en anden, vil du automatisk blive bedt om at overføre dit Apple Watch under opsætningsprocessen.
Yderligere information kan findes i Apples officielle vejledning
Hvor mange ure kan jeg forbinde til min iPhone?
Hver iPhone understøtter tilknytning af ét enkelt Apple Watch.
Hvad er prisen for "eSIM til Smartwatch-abonnementet"?
Prisen for "eSIM til Smartwatch"-abonnementet er 9 kr. pr. måned.
Er der en bindingsperiode for abonnementet?
Opsigelsesperiode af tillægsproduktet "eSIM til Smartwatch" er løbende måned plus 1 måned.
Hvor meget taletid og data kan jeg benytte på mit Apple Watch?
Du kan benytte den mængde taletid og data, der er inkluderet i dit mobilabonnement, da ur og mobiltelefon deler samme abonnement.
Er det nødvendigt for mit SmartWatch at have sit eget simkort?
Nej, dit ur er udstyret med en indbygget eSIM, hvilket betyder, at du ikke behøver at indsætte et ekstra simkort selv.
Er det muligt at have både et datadelingskort og et "eSIM til Smartwatch"-abonnement på samme abonnement?
Ja, det er muligt.
Hvordan opsiger jeg mit "eSIM til Smartwatch"-abonnement?
Du kan opsige abonnementet ved at sende en mail til kundeservice@dstny.dk
Hvordan fjerner jeg mit eSIM ?
Du kan altid fjerne dit eSIM til Smartwatch:
- Åbn appen Apple Watch på din iPhone.
- Tryk på fanen Mit ur, og tryk derefter på Mobildata.
- Tryk på symbolet for info
ud for TDC mobilabonnementet øverst på skærmen.
- Tryk på Fjern TDC-abonnement. Tryk igen for at bekræfte.
- Du skal kontakte kundeservice på kundeservice@dstny.dk for at opsige dit tillægsabonnement eSIM til Smartwatch.
Hvordan tyverispærrer jeg mit Apple Watch med "eSIM til SmartWatch" - abonnement?
Du kan ikke aktivere tyverispærring på "eSIM til Smartwatch"-abonnementet. Du skal i stedet frakoble forbindelsen mellem dit Apple Watch og "eSIM til Smartwatch"-abonnementet for at forhindre misbrug. Frakoblingen af uret udføres via din iPhone.
Er din mobiltelefon blevet stjålet, anbefales det at opsige "eSIM til Smartwatch"-abonnementet.
Når du igen får en ny iPhone, kan du købe et nyt "eSIM til Smartwatch"-abonnement.
Opsigelse af abonnementet kan foretages ved at sende en mail til kundeservice@dstny.dk
Hvordan flytter jeg mit eSIM til et nyt ur
Hvis du får et nyt ur, kan det gamle eSIM desværre ikke flyttes. Der skal laves en ny bestilling, til det nye ur.
Dog skal man først sende en mail kundeservice@dstny.dk for at få dem til at fjerne tilknyttingen af det gamle eSIM fra det primære simkort. Vi understøtter desværre ikke at det primære simkort kan have to smartwatch tilknyttet.
Kommentarer
0 kommentarer
Artiklen er lukket for kommentarer.