I denne artikel:
Udlandsopkald
Er du i Danmark og ringer til udlandet, foretager du et udlangsopkald. Taksterne for udlandsopkald følger landezoner. Du kan finde oplysninger om vores TDC landezoner ved udlandsopkald her.
Vær opmækrsom på, at landezonerne for roaming er forskellige fra landezonderne for udlandsopkald. Ønsker du at se de konkrete takster, beder vi dig kontakte Kundeservice eller din kontaktperson i Salg.
Roaming
Det er vigtigt at kende til roaming-lande og zoner på TDCs netværk, så I kan bruge jeres telefon uden bekymringer - vi vil gøre vores bedste for at hjælpe jer godt på vej inden afrejse.
Brug telefonen som derhjemme
Når I rejser i EU og EØS-landene, kan I bruge mobilpakken som derhjemme med et EU eller Verden+ abonnement i jeres løsning. Det betyder, at opkald, data og SMS er inkluderet, så længe I overholder fair use-politikken.
Er I i tvivl om, hvorvidt det land, I rejser til, er inkluderet i abonnementsløsningen, kan I finde en komplet oversigt over alle lande her.
Får I brug for ekstra data på rejsen?
Skulle I løbe tør for data og ikke være på vej hjem lige foreløbigt, tilbyder vi en praktisk top-up løsning.
- Rejser I til et EU-land? Jeres datapakke vil automatisk blive fornyet med det, der svarer til jeres abonnement. Hvis I har fravalgt "Genoptankning," vil dataforbruget automatisk stoppe, når al data er opbrugt.
- Rejser I til et Verden+ land? Har I opbrugt de 20GB til brug i Verden+ zonen, vil I modtage en SMS, hvor I aktivt kan bestille 20GB mere til 399,- per aktivering, ved at følge vejledningen i beskeden.
Roaming i resten af verden
Rejser I uden for EU eller et Verden+ land, gælder der andre takster afhængigt af jeres rejsemål. Verden er opdelt i forskellige roaming-zoner, som har varierende priser for opkald, data og SMS.
I kan tjekke roamingpriserne for opkald, data og SMS ved at logge ind på MyDstny under Brugerprofilen
Du kan også finde information om roamingpriser og landezoner under menupunktet Telefoni på Dashboardoversigten .
Tips inden afrejse for at sikre den bedste oplevelse:
|
Hvis du har et af vores gensalgsabonnementer, kan du finde oplysninger om roaming og udlandsopkald på deres hjemmeside https://www.3.dk/business eller https://telenor.dk/erhverv .
Har I spørgsmål eller brug for hjælp, står vi klar til at guide jer. I kan også finde svar i vores FAQ 😊
Kommentarer
0 kommentarer
Artiklen er lukket for kommentarer.