I denne artikel:
Hvis der opleves problemer med lyden på vores platform, kan dette skyldes flere ting.
Generelt er systemet bygget til at kunne levere god lyd i alle typer samtaler.
Oplevede problemstillinger
- Robotlyd (enten den ene eller begge veje)
- Udfald i lyden
- Mistet opkald
Inden fejlmelding
Vi oplever ofte at problemet er ved kundes netværk og ikke i selve telefoniplatformen.
Inden du kontakter os, bedes først have kontrolleret følgende:
- Jeres netværk og internetforbindelse er ikke overbelastet
- At jeres firewall er sat korrekt op jf. denne dokumentation Firewall Settings Hosted Telephony
- Kontrolleret at dit AntiVirus program ikke blokere for mikrofon.
Herefter kan man prøve at afgrænse fejlen ydeligere.
- Skifte til trådet forbindelse, hvis man anvender trådløs
- Skifte headset - evt til en anden type hvis man har?
- Prøvet at benytte højtaler funktion
Ved fejlmelding
Hvis overstående alligevel ikke løste problemet, så kontakt os endelig.
For at kunne hjælpe dig best muligt, har vi behov for følgende oplysninger:
- Dato og tidspunkt for samtale(erne)?
- Hvilke to numre samtalen var imellem?
- Hvilken type telefon blev der benyttet? (Mobil, Bordtelefon, Softphone) Gerne med model og versionnummer.
- Gør man brug af Trådløs internet eller vpn imens man havde samtalen
Med tilladelse, kan vi også opsætte ekstra overvågning på kald inklusiv optage samtaler.
Kommentarer
0 kommentarer
Artiklen er lukket for kommentarer.